اقدام جالب اپل؛ تعویض باتری محصولات بدون توجه به سلامت آن!

 

Related image

 

​هفته گذشته و در پی شکایت بسیاری از کاربران مبنی بر مشکلات باتری در آیفون 6 و محصولات جدیدتر، اپل طرحی را اجرا نمود و در آن، باتری‌های دارای مشکل دیوایس‌ها را با دریافت تنها 29 دلار، تعویض می‌کرد. اما جالب است بدانید که تا پیش از شروع چنین پروژه‌ای، اگر شخصی برای تعویض باتری دستگاه به اپل استورها مراجعه می‌نمود، دیوایس ایشان باید وارد یک تست می‌شد و در صورت تأیید ایراد، باتری آن تعویض می‌گردید.

اما بر اساس گزارش iGen که از نوشته‌ای از سوی اپل در روز سه‌شنبه برمی‌آید، تمامی افرادی که درخواست باتری جدید برای محصولات خود کنند، می‌توانند یک باتری جایگزین دریافت نمایند و به این منظور، دیگر لازم نیست تا آیفون آنها برای تست وارد قسمت آزمایش شود.

البته شایان ذکر است که این طرح روی دیوایس‌های زیر امکان‌پذیر است:

  • آیفون 6
  • آیفون 6 پلاس
  • آیفون 6S
  • آیفون 6S پلاس
  • آیفون SE

پروسه تعویض باتری اپل به تازگی آغاز شده است و اگر حس می‌کنید که دیوایس شما با مشکل باتری مواجه شده، می‌توانید به نزدیک‌ترین اپل استور و یا به فروشگاه پیکسل (واقع در تهران، شهرک غرب، مجتمع تجاری لیدوما، ، طبقه همکف دوم (G۲)، پلاک ۲)مراجعه نمایید و به این ترتیب، یک باتری جدید دریافت کنید. مطمئنا بعد از آن، از افزایش سرعت چشمیگر و فوق‌العاده محسوس دستگاه خود شگفت‌زده خواهید شد.

دیدگاه‌تان را بنویسید:

رفتن به نوارابزار