آیفون X بار دیگر رقبای خود را کنار گذاشت!

تست جدیدی که در مورد نمایشگر تلفن‌های هوشمند صورت گرفته، نشان‌دهنده آن است که نمایشگر آیفون ایکس در مقایسه با رقبا، مقاومت بیشتری در مقابل سوختگی پیکسل‌ها از خود نشان می‌دهد.

سوختگی نمایشگرهای OLED به حالتی گفته می‌شود که تصاویر روشن با نور زیاد صفحه نمایش به مدت زیاد روی صفحه باقی مانده و زمانی که به صفحه یا اپلیکیشن دیگری می‌روید، جای آنها همچنان روی نمایشگر باقی می‌مانند و به اصطلاح با نام سوختگی پیکسل‌ها معروف هستند.

سوختگی نمایشگر روی پنل‌های LCD بسیار کمتر تأثیر گذاشته و بیشتر رو نمایشگرهای OLED و پلاسما دیده می‌شود. خوشبختانه باید به سمع و نظر شم ابرسانیم که صفحه نمایش OLED آیفون 10 تا حد زیادی در مورد این قضیه مقاوم است.

در آزمایشی که به تازگی روی آیفون X، گلکسی S7 اج و Note 8 صورت گرفته است، یک تصویر روی نمایشگر هر سه محصول با حداکثر روشنایی صفحه نمایش قرار گرفت. سپس آنها را از لحاظ سوختگی نمایشگر بررسی کردند و بعد از 155، گلکسی Note 8 بدترین عملکرد را از خود بر جای گذاشت و S7 اج و آیفون ایکس به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند. شایان ذکر است که پرچمدار جدید اپل بعد از 510 ساعت، دچار این حادثه گردید.

نمایشگر آیفون X توسط سامسونگ تولید می‌شود!

جالب است بدانید که صفحه نمایش OLED آیفون ایکس توسط سامسونگ تولید شده است. آیا این شرکت کره‌ای، بهترین و با کیفیت‌ترین پنل‌ها را در اختیار شرکت‌های دیگر می‌گذارد؟ یا اپل از حقه‌ها و ترفندهای خود در این زمینه استفاده می‌کند؟

اما این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که در استفاده روزانه، هیچ شخصی یک تصویر را برای مدت 150 یا حتی 510 ساعت روی صفحه نمایش دیوایس خود نگه نمی‌دارد! پس فرقی نمی‌کند که از چه محصولی استفاده می‌کنید. می‌توانید مطمئن باشید که مشکل سوختگی نمایشگر هرگز برای شما رخ نمی‌دهد.

فروشگاه پیکسل مرکز تخصصی تعمیرات آیفون با مجهزترین دستگاه های به روز دنیا

دیدگاه‌تان را بنویسید:

رفتن به نوارابزار