نحوه پنهان کردن پیام های متنی و پیش نمایش اعلان های ایمیل از صفحه قفل

به طور معمول، iOS هر بار که یک اعلان در انتظار است، پیش نمایش پیام های iMessage، SMS و پیام های ایمیل خود را بر روی صفحه قفل نشان می دهد، همانطور که در سمت چپ نشان داده شده است. هنگامی که حریم خصوصی یک نگرانی بزرگ برای شماست و باید باشد، ممکن است بخواهید این ویژگی را غیرفعال کنید تا چشمان کنجکاوی همه چیزهایی را که ارسال می کنید را مشاهده نکنید.

در این آموزش، ما به شما نشان میدهیم که چگونه پیش نمایشهای پیام را از صفحه قفل پنهان کنید تا اعلانهای دریافتی که در صفحه قفل نمایش داده میشوند خصوصیتر باشند.

چرا باید پیش نمایش اطلاع رسانی را از صفحه قفل پنهان کنید!

هنگامی که دستگاه خود را در جایی جا می گذارید، حتی اگر آن را فقط در کیف خود و یا در میزی که نشسته اید، هر کسی که ممکن است در اطراف شما بوده و بتواند به راحتی با زدن بر روی دکمه HOME بر روی دستگاه شما، صفحه نمایش شما را روشن نماید،د در حالی که شما به دنبال کار دیگری هستید و  ببینند چه چیزی دیگران به شما پیام داده اند. آنها بدون داشتن کد های عبور شما پیام های دریافتی پیام شما را می توانند ببینند و این می تواند یک تهاجم بزرگ به حریم خصوصی شما باشد.

این موضوع برای iMessages، پیام های متنی و ایمیل های میباشد؛ اما خوشبختانه سیستم عامل iOS  یک راه برای مخفی کردن محتوای اعلان در صفحه قفل شده شما، برای این نوع پیام ها می باشد تا محتوای پیام ها بدون باز شدن قفل دستگاه قابل دسترسی نباشد.

آیفون خود را از نمایش پیام های متنی و پیش نمایش ایمیل در صفحه قفل متوقف کنید

برای مخفی کردن این نوع اطلاعات از روی صفحه قفل مانند نحوه مشاهده در تصویر بالا، همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله 1: برنامه تنظیمات را راه اندازی کنید و به آدرس زیر رفته:

(Settings > Notifications > Messages (for the Messages app), or Settings > Notifications > Mail > email account (for the Mail app

گام 2: سوئیچ را برای جلوگیری از نمایش مطالب از این نوع اعلان ها در صفحه قفل خود، «نمایش پیش نمایش ها» را خاموش کنید.

اکنون چه اتفاقی خواهد افتاد؟

اکنون به جای مشاهده محتوای پیامهای دریافتی در اعلانهای صفحه در وضعیت قفل، باید خلاصه ای از آنچه را که از آن اطلاع دارید مشاهده کنید. به عنوان مثال، به جای دیدن “پیام ” هنگامی که کسی آن را به شما از طریق iMessage می فرستد، شما  فقط یک اطلاع رسانی از نام فرستنده را داشته باشید.

به همین ترتیب، برای اعلان های دریافتی ایمیل، به جای دیدن یک پیش نمایش از پیام ایمیل واقعی و زمینه موضوع برای آن پیام، شما متن حفره یا سوراخ “پیام ایمیل” را ببینید، همانطور که در زیر نشان داده شده است:

hide-mail-notification-previews-from-lock-screen

نتیجه

از آنجا که حفظ حریم خصوصی  برای کاربران سیستم عامل IOS یک جنگ مداوم است، شما باید از هر گزینه ای استفاده کنید. اپل به شما این امکان را می دهد با چهره هایی که میخواهند به چالش  بیندازند، مبارزه کنید. پنهان کردن محتوای اعلان از صفحه قفل یک امکان عالی برای شروع است، مخصوصا اگر شما می دانید در حال رفتن به یک سناریو هستید که در آن کسی که نزدیک به شما نشسته است ممکن است بتواند ببیند چه افرادی برای شما پیام می فرستند وقتی شما دستگاه خود را خارج از جیبتان است و یا شما سرگرم کار دیگری هستید.

 

 

فروشگاه پیکسل مرکز تخصصی تعمیرات آیفون با مجهزترین دستگاه های به روز دنیا

دیدگاه‌تان را بنویسید:

رفتن به نوارابزار