آموزش ریست کردن پسورد اپل آیدی (Apple ID)

Image result for apple id

فراموش کردن پسورد اپل آیدی (Apple ID) یکی دیگر از موضوعاتی است که کاربران در رابطه با آن سوالاتی زیادی مطرح می‌کنند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه ریست کردن پسورد اپل آیدی (Apple ID) بپردازیم. با ما همراه باشید.

مقدمه

اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله “در صورت فراموش کردن اپل آیدی چه کنیم؟“ در رابطه با فراموش شدن احتمالی اپل آیدی و نحوه بازیابی آن اطلاعات جامعی خدمتتان ارائه کردیم. همچنین در مقاله “آموزش ریست کردن یا تغییر سوال امنیتی اپل آیدی (Apple ID)“ راهنمای جامعی در مورد نحوه ریست کردن سوال امنیتی اپل آیدی ارائه کرده بودیم. اما گذشته از موضوعات اشاره شده، فراموش کردن پسورد اپل آیدی (Apple ID) هم یکی دیگر از مسائلی محسوب می‌شود که در طول روز تماس‌های متعددی در رابطه با آن دریافت می‌کنیم. اگر رمز عبور اپل آیدی خود را فراموش کرده باشید، می‌بایست نسبت به ریست کردن پسورد اپل آیدی (Apple ID) خود اقدام کنید!

طبق آمار فراموش کردن پسورد اپل آیدی (Apple ID) نسبت به سایر موارد مشابه نظیر فراموش کردن خود اپل آیدی یا پاسخ سوال امنیتی آن به مراتب بیشتر رخ می‌دهد. اگر بنا به هر دلیلی این اتفاق برایتان رخ داد و رمز عبور یا همان پسورد اپل آیدی خود را فراموش کردید، نگران نباشید. با استفاده از روش‌های خاصی می‌توانید نسبت به ریست کردن پسورد اپل آیدی (Apple ID) خود اقدام کرده و بدین صورت مشکل پیش رو را رفع کنید. انجام این عمل چندان دشوار نیست و شما به سادگی و تنها با طی کردن مراحل مشخصی قادر به انجام آن خواهید بود.

در این مقاله قصد داریم که در رابطه با نحوه ریست کردن پسورد اپل آیدی (Apple ID) در شرایط مورد نیاز صحبت کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها  مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری دارید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان بخش پشتیبانی ما تماس حاصل  و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با ما همراه باشید

آموزش تغییر پسورد اپل آیدی (Apple ID)

اگر رمز عبور یا پسورد کنونی اپل آیدی خود را به خاطر داشته و قصد دارید که نسبت به تغییر پسورد اپل آیدی (Apple ID) خود اقدام کنید، کافیست که مراحل زیر را طی نمایید:

  • به لینک https://appleid.apple.com مراجعه کرده و ورد اکانت اپل آیدی خود شوید.
  • به بخش Security مراجعه کنید و بر روی گزینه Change Password کلیک نمایید.
  • رمز عبور کنونی خود را وارد کنید و سپس رمز عبور جدید مد نظرتان را در بخش با عنوان New Password وارد نمایید.
  • بر روی گزینه Change Password کلیک کنید.
  • از اکانت اپل آیدی خود خارج شده و این بار با رمز عبور جدیدتان وارد اکانت اپل آیدی خود شوید.

همانگونه که ملاحظه کردید، تغییر پسورد اپل آیدی (Apple ID) به سادگی و تنها با طی کردن مراحل فوق انجام می‌شود.

اگر رمز عبور اپل آیدی خود را فراموش کردیم، چه کنیم؟

اگر رمز عبور اپل آیدی خود را فراموش کرده‌اید دیگر قادر به تغییر پسورد اپل آیدی (Apple ID) نخواهید بود. در این شرایط باید نسبت به ریست کردن پسورد اپل آیدی خود اقدم کنید. به منظور کسب اطلاعات دقیق‌تر در رابطه با این موضوع و نحوه ریست کردن پسورد اپل آیدی، مقاله “آموزش ریست کردن پسورد اپل آیدی (Apple ID)“ را مطالعه کنید.

.

1 thought on “آموزش ریست کردن پسورد اپل آیدی (Apple ID)

دیدگاه‌تان را بنویسید:

رفتن به نوارابزار