سومین نسخه آزمایشی iOS 11.2.5 در اختیار توسعه دهندگان و کاربران بتا قرار گرفت

Image result for iOS 11.2.5 BETA 3

ساعاتی قبل برای سومین بار یک نسخه آزمایشی از بروزرسانی بعدی پلتفرم آی او اس ابتدا به توسعه دهندگان و با کمی تاخیر در اختیار کاربران برنامه بتای وب سایت اپل منتشر شد. این نسخه نزدیک به سه هفته پس از انتشار نسخه نهایی iOS 11.2.1 که حاوی رفع حفره امنیتی HomeKit بود عرضه شده است.

هنوز مشخص نیست که سومین نسخه بتای iOS 11.2.5 حاوی چه تغییراتی است، با این حال نسخه آزمایشی پیشین یک ویژگی جدید به همراه داشت که در آن دستیار صوتی سیری در صورت درخواست کاربر به منظور دریافت اخبار، قادر است پادکست های خبری را پخش کند. سیری به صورت پیشفرض پادکست های واشینگتن پست را پخش می کند ولی کاربر قادر است این گزینه را بر روی پادکست های دیگر خبرگذاری ها مثل فاکس نیور، سی ان ان و اِن پی آر نیز قرار بدهد.

Image result for iOS 11.2.5 BETA 3

ویژگی پخش صوتی اخبار چه در زمانی که کاربر آیفون خود را به CarPlay متصل کرده و چه در زمانی که به آیفون خود هدفون متصل کرده است فعال می شود. همچنین در صورتی که کاربر از طریق دکمه کناری و یا دکمه هوم سیری را فعال کند، می تواند عناوین خبری را بر روی نمایشگر دستگاه مشاهده نماید. هنوز نمی توان به طور قطعی گفت که ویژگی های جدید دیگری به نسخه نهایی iOS 11.2.5افزوده می شود یا نه، اما مثل همیشه این بروزرسانی ها شامل تعدادی رفع خطا، بهبود سرعت و همچنین حل حفره های امنیتی یافت شده خواهند بود.

انتظار می رود که اپل ویژگی جدید پیام رسان از طریق آیکلاد را که از iOS 11 حذف شده بود بار دیگر بازگردانی کند. در حال حاضر کاربران صاحب حساب توسعه دهندگی می توانند از طریق بخش Developer Center وب سایت اپل و یا با مراجعه به قسمت تنظیمات دستگاه خود این نسخه جدید را دریافت و نصب کنند. کاربرانی هم که در بخش بتای وب سایت اپل ثبت نام کرده اند، پس از وارد کردن پروفایل بتا در آیفون یا آیپد می توانند از نسخه بتای جدید بهره مند بشوند.

شب گذشته همزمان با انتشار این نسخه، نسخه های آزمایشی دیگر سیستم عامل های اپل از جمله macOS High Sierra 10.13.3 ،tvOS 11.2.5 و watchOS 4.2.2 نیز در اختیار کاربران قرار داده شد.

دیدگاه‌تان را بنویسید:

رفتن به نوارابزار