اپل مشکلات نرم‌افزار کنترلی را مقصر قندیل‌های سقف اپل استور شیکاگو می‌داند!

pixel applecare-chicago apple store
pixel applecare chicago apple store

هفته گذشته اخباری مبنی بر محدود شدن رفت و آمد در محوطه اپل استور شیکاگو منتشر شد. این اخباراعلام کردند که سقف ساختمان این اپل استور که به شکل یک مک بوک غول پیکر طراحی شده، در فصل زمستان بسیار خطرناک خواهد شد.

در حقیقت لبه‌های مک بوک غول پیکر اپل استور شیکاگو محل مناسبی برای جمع شدن قندیل‌های بزرگ و کوچک است و همین مسئله ممکن است بسیار خطرناک باشد و قندیل‌ها بر سر رهگذرها فرو بریزد. همین مسئله باعث شد تا اپل با یک چالش بزرگ در شیکاگو مواجه شود و در نهایت مجبور به محدود کردن رفت و آمد این ساختمان بشود.

اما حالا اپل یک توضیح عجیب و در عین حال جالب را برای این مشکل ارائه داده است. Nick Leahy سخنگوی اپل در گفت و گوی اخیر خود با یکی از خبرگزاری‌های محلی، اعلام کرده که علت اصلی این مشکل، به عدم کارکرد صحیح یک نرم‌افزار باز می‌گردد.

وی در ادامه توضیحات خود اعلام کرده که عدم کارکرد صحیح نرم‌افزار کنترلی باعث شده تا سیستم گرمایشی هوشمند این ساختمان، توان ذوب کردن یخ‌ها را نداشته باشد و در نهایت قندیل‌های بزرگ‌تری تشکیل شوند. حقیقت این است که سقف مک بوک بزرگ اپل استور شیکاگو دارای یک سیستم گرمایشی هوشمند است که از جمع شدن برف و تشکیل قندیل جلوگیری می‌کرد.

وی در نهایت اعلام کرد که اپل در معماری و طراحی این اپل استور دقت زیادی کرده تا سقف ساختمان این مجموعه، از ساختمان‌های بلند اطراف دیده شود. همین مسئله باعث شده تا این شرکت تمهیداتی ویژه برای جلوگیری از نشست برف و یخ را در نظر داشته باشد.

جالب اینجا است که اتفاق نه چندان خوشایند هفته اخیر، باعث معروف شدن هر چه بیشتر اپل استور شیکاگو شده است و حالا تقریباً تمام این شهر، در مورد طراحی ویژه و منحصر به فرد آن اطلاع پیدا کرده‌اند.

pixel applecare chicago apple store
تعمیرات تخصصی آیفون

 

 

فروشگاه پیکسل مرکز تخصصی تعمیرات آیفون با مجهزترین دستگاه های به روز دنیا

دیدگاه‌تان را بنویسید:

رفتن به نوارابزار