آموزش غیرفعال کردن قابلیت Rest Finger to Open در iOS

Image result for press home to unlock

به شما کاربران عزیز اموزش دهیم که چگونه قابلیت Rest Finger to Open را به منظور باز کردن قفل دیوایس همراه با فشار دادن دکمه ی هوم ، غیرفعال کنید . به همین منظور ، پیشنهاد می کنیم برای اموزش تکمیلی در ادامه با ما همراه باشید .

اگر جزو ان دسته از کاربرانی می باشید که دیوایس اپلی خود را به اخرین نسخه از سیستم عامل iOS بروزرسانی کرده باشید ، حتما متوجه ی قابلیت های جدید در iOS شده اید که یکی از قابلیت هایی که در همان لحظه ی اول برای شما خود نمایی خواهد کرد ، تغییر در باز شدن قفل دیوایس می باشد . چرا که اپل با قرار دادن گزینه ای بنام Rest Finger to Open در بخش تنظیمات iOS ، سعی داشته است تا به کاربران این اجازه را بدهد تا بتوانند در نحوه ی باز کردن قفل دیوایس ، خود تصمیم گیری کنند و همچنین این اجازه را به کاربران بدهد تا با غیرفعال کردن این گزینه از باز شدن قفل ناگهانی دیوایس جلوگیری کنند . به این صورتکه ، از این پس اگر قابلیت Rest Finger to Open در دیوایس شما فعال باشد ، برای باز کردن قفل دیوایس می بایست تنها پس از روشن شدن صفحه نمایش انگشت مورد نظر را برروی دکمه ی هوم بدون فشار دادن ان قرار داده تا دیوایس پس از تشخیص صحت اثر انگشت شما ، قفل دیوایس را باز کند . اما برعکس ، اگر شما قابلیت Rest Finger to Open را در بخش تنظیمات دیوایس خود غیرفعال کنید ، از این پس می بایست برای باز کردن قفل دیوایس ، تنها پس از روشن شدن صفحه نمایش علاوه بر قرار دادن انگشت مورد نظر برروی دکمه ی هوم برای تشخیص اثر انگشتتان ، یکبار هم ان را فشار دهید . در واقع ، این فشار دادن دکمه ی هوم باعث می شود تا از این پس قفل دیوایس شما بصورت ناگهانی باز نشود .

حال با تمام توضیحاتی که داده شد ، اگر به هر دلیلی سوییچ گزینه ی Rest Finger to Open در دیوایس شما فعال می باشد و شما خواستار ان هستید تا بنا به دلایلی قابلیت Rest Finger to Open را غیرفعال کنید تا از این پس قفل دیوایس شما همراه با فشار دادن دکمه ی هوم باز شود ، پیشنهاد می کنیم با اموزش ان با ما همراه باشید .

در نظر داشته باشید که قابلیت Rest Finger to Open مختص دیوایس هایی می باشد که علاوه بر داشتن ویژگی تاچ ایدی ، مجهز بهiOS 10 و یا نسخه های پس از ان باشند .

و اما چگونه قابلیت Rest Finger to Open را در iOS غیرفعال کنیم :

  1. ابتدا می بایست به برنامه ی Settings مراجعه کنید .
  2. سپس می بایست به مسیر General > Accessibility > Home Button مراجعه کرده و پس از ان در صورت فعال بودن گزینه یRest Finger to Open در صفحه ی Home Button ، می بایست ان را غیرفعال کنید .

How to unlock iPhone or iPad in iOS 10: How to turn on Rest Finger to Open

فروشگاه پیکسل مرکز تخصصی تعمیرات آیفون با مجهزترین دستگاه های به روز دنیا

دیدگاه‌تان را بنویسید:

رفتن به نوارابزار