iOS 11: نحوه اسکن اسناد با برنامه Notes

 

اپل هر ساله برنامه یادداشت های خود را بهبود می بخشد و این بار در مورد یکی از اصلی ترین به روز رسانی ها قابلیت اسکن اسناد درون برنامه در iOS 11 می پردازیم. در این قسمت نشان میدهیم که چگونه با استفاده قابلیت Scan Documents به اسکن اسناد خود در برنامه ی Notes در کمترین زمان ممکن بپردازید . به همین منظور ، پیشنهاد می کنیم برای اموزش تکمیلی در ادامه با فروشگاه پیکسل همراه باشید .

اگر از کاربران محصولات اپل همچون ایفون ها و یا ایپد ها باشید و اخرین اخبار و قابلیت های اضافه شده در سیستم عامل محبوب این شرکت را دنبال کرده باشید ، حتما مطلع هستید که یکی از جدیدترین و قابلیت های کاربردی اضافه شده در جدیدترین نسخه ی سیستم عامل iOS یعنی iOS 11 ، ویژگی اسکن اسناد یا همان Scan Documents در برنامه ی محبوب و پیشفرض Notes می باشد که این امکان را برای کاربران این سیستم عامل فراهم می کند تا بدون نیاز به دانلود و نصب اپلیکیشن های خاصی همچون گذشته از اپ استور ، بتوانند در مواقع نیاز از اسناد خود با مراجعه به برنامه ی Notes بصورت تکی و یا مجموعه ای اسکن بگیرند و آنها را در دیوایس خود ذخیره کنند . از طرفی ، این قابلیت همچون سایر برنامه های منتشر شده در اپ استور که در زمینه ی اسکن اسناد می باشند ، این اجازه را به شما می دهد تا پس از انکه از هر سند خود اسکن گرفتید ، میزان اندازه و برش ان را براساس نیاز خود تنظیم کرده و سپس ان را ذخیره کنید و یا اصلا ان را حذف کرده و مجددا اقدام به اسکن گرفتن کنید .

حال ، اگر شما هم خواستار ان هستید تا با استفاده از قابلیت Scan Documents در برنامه ی Notes اقدام به اسکن اسناد خود کنید اما از نحوه دسترسی و انجام ان مطلع نمی باشید ، پیشنهاد می کنیم در ادامه با فروشگاه پیکسل همراه بوده تا به شما کاربران عزیز نشان دهیم که چگونه به اسکن اسناد خود در برنامه ی Notes بپردازید .

و اما اموزش اسکن اسناد در iOS 11 به کمک قابلیت Scan Documents در برنامه ی Notes :

  1. ابتدا می بایست برنامه ی Notes را باز کرده و سپس در این برنامه یک یادداشت جدید را با انتخاب گزینه ی مربع شکل در گوشه ی پایین و سمت راست صفحه ایجاد کنید .
  2. حال می بایست همچون تصویر زیر ، برروی ایکون + تپ کنید .
  3. اکنون در منوی پاپ اپی که برای شما باز می شود ، می بایست گزینه ی Scan Documents را انتخاب کنید .
  4. سپس، دوربین دیوایس شما به منظور اسکن اسنادتان فعال خواهد شد که شما می بایست دوربین دیوایس خود را برروی اسناد مورد نظر گرفته و برروی گزینه ی دایره شکل سفید تپ کنید تا از اسناد شما اسکن گرفته شود .
  5. در صورت نیاز، گوشه های اسکن را با کشیدن تنظیم کنید.
  6. در پایان ، کافیست پس از اتمام اسکن از اسناد خود برروی گزینه ی Save در گوشه ی پایین و سمت راست صفحه تپ کنید .

 

این ویژگی به سادگی برای سایز سایز بسیار کار می کند، اما مخصوص اسناد بزرگ نیز است که می تواند با اسکنر سنتی اسکن شود. به نظر می رسد ساده ترین چارچوب اسکن را با ضربه زدن به لبه ی ذره بین در هر گوشه و سپس کشیدن آن آسان تر کنید.
شما همچنین می توانید گزینه ای برای استفاده از فلاش دوربین و فیلتر کردن هنگام اسکن استفاده کنید.

شما همچنین می توانید اسناد خود را بعد از اینکه آنها را اسکن کرده اید مجددا ویرایش کنید. روی اسناد اسکن شده خود ضربه بزنید تا نوار ابزار ویرایش را برای اضافه کردن صفحات بیشتر، فیلتر، چرخش و برش تغییر دهد.

با استفاده از دکمه اشتراک گذاری در داخل اسناد اسکن شده به شما اجازه می دهد تا نشانه گذاری، نشانه گذاری به عنوان PDF، چاپ، کپی و به اشتراک گذاری. برای کمک بیشتر به استفاده بیشتر از دستگاه های اپل خود، راهنمای ما را بررسی کنید.

فروشگاه پیکسل مرکز تخصصی تعمیرات آیفون با مجهزترین دستگاه های به روز دنیا

دیدگاه‌تان را بنویسید:

رفتن به نوارابزار