آیا اپل آیفون SE 2 را با صفحه نمایش سبک آیفون X ارائه میدهد؟

ما قبلا یکی از طراحان را دیدیم که بر روی iPhone SE تمام صفحه عرضه شده است،در دوره نه چندان طولانی پس از راه اندازی گوشی جدید اپل که گل سرسبد در این سال بوده اند، و به ما یک دیدگاه جایگزین از فشردهترین آیفون اپل داده است.

به ما نشان میدهد که معامله کلی یکسان است. نگاهی به طراحی کلاسیک SE و اضافه کردن یک صفحه نمایش نزدیک به bezel با آرم معروف iPhone X

در حالی که آیفون X به دلیل محبوبیت جهانی راه اندازی و هر کس که یکی از آن را خریداری کرده است، قیمت بالای آن را توجیه کرده است، هنوز کسانی هستند که دوستدار طراحی کلاسیک که ابتدا با آیفون 4 عرضه گردید.

این مفهوم اساسا تصور می کند که مشخصات آیفون X را در یک گوشی چهار اینچی فشرده کرده، هرچند که تنظیم دوربین دوگانه عقب را در یک گره غیر معمول به محدودیت های احتمالی فضای واقعی، آن از دست می دهد.

اپل به نظر می رسد به SE دارای طرفداران خود بوده و آنها را نیز به رسمیت شاخته. این شرکت در اوایل سال جاری ظرفیت ذخیره سازی را ارتقا داد و از آن شگفت انگیز است که ممکن است در اوایل سال آینده مدل جدید به روز شود. هرچند، هنوز بحثی در مورد چیزی که به عنوان رادیکال به عنوان مفاهیمی که دیده ایم، صحبت نشده است.

یکی از چالش های اپل این است که SE در حال حاضر در دو بازار بسیار متفاوت فعالیت دارد. کسانی هستند که به سادگی طراحی و اندازه را ترجیح می دهند و ممکن است مایل باشند به قیمت قابل توجیه بالاتر برسند تا یک مشخصات سبک آیفون X را بدست آورند. اما همچنین کسانی که – احتمالا اکثر صاحبان آیفون SE – که در قیمت وجود دارد خریداری نمایند. تلاش برای انجام این نوع تغییرات از سوی صندوق بین المللی پول ارزان نمی شود و احتمالا خریداران بیشتری با بودجه متضرر خواهند شد.

نظر شما چیست؟ آیا ایده این نوع تلفن هیبریدی را دوست دارید؟ و آیا مایل هستید به طور قابل توجهی بیشتر برای آن پرداخت کنید؟ لطفا نظرسنجی خود را به اشتراک بگذارید و نظرات خود را در قسمت دیدگاه ها بگذارید.

 

فروشگاه پیکسل مرکز تخصصی تعمیرات آیفون با مجهزترین دستگاه های به روز دنیا

دیدگاه‌تان را بنویسید:

رفتن به نوارابزار