طرح مفهومی رویایی watchOS 5 منتشر گردید.

 

Matt Birchler یک مفهوم طراحی watchOS 5 عالی ارائه داده که ویژگی های آینده ای که می تواند به Apple Watch برسد را ارائه می دهد. شامل اطلاعات بسیار بیشتری از چهره متراکم با پوسته های جدید، برنامه های شخص ثالث به عنوان منابع داده در صورت تماشای سیری و مورد علاقه من: پخش پادکست.

Birchler همچنین نشان می دهد که چگونه ساعت اپل قادر به انجام اساسی ترین قابلیت تماشا است که همیشه زمان را نشان می دهد.

همیشه نسخه ای از زمان را تنها با روشن کردن پیکسل های سفید با ساعت نشان می دهد، هنگامی که مچ دست خود را بالا می برید روشن میشود سپس صفحه نمایش ساعت را در رنگ کامل با تمام محتوای برای شما قابل مشاهده است.

همانطور که Birchler یادآور می شود، عمر باطری های جدید در ساعت های اپل فوق العاده است برای استفاده روزمره، به طوری که قدرت اضافی را می توان برای نشان دادن زمان بطور دائم دید.

این مفهوم همچنین شامل چهره فوق العاده اپل دیده شده در بالای صفحه است و پیشنهاد می کند که توسعه دهندگان به ایجاد چهره های تماشایی خود بپردازند. من مدت ها فکر کردم که چهره های تماشا ممکن است معادل برنامه های پرداخت شده بر روی آی فون باشد – مشتریان چیزی را برای خرید و توسعه دهندگان ارزش گذاری در زمان ساخت میباشد.

مفهوم چهره سیری، این مفهوم را نشان می دهد که چگونه منابع داده های شخص ثالث می تواند علاوه بر منابع سهام اپل نیز استفاده شود. شما هم اکنون می توانید منابع را درج کنید و خاموش کنید، اما نمیتوانید منابع اضافی را که قدم بعدی طبیعی است اضافه کنید.

Birchler همچنین تصور می کند که watchOS 5 می تواند پیشرفت هایی را در نظارت بر فعالیت ها، از جمله ردیابی خواب انجام دهد که پس از آنکه Apple سال گذشته Beddit را خریداری کرد، اجتناب ناپذیر بود.

و اپل ساعت پخش موسیقی با iCloud Music Library را در WatchOS 4.1 به دست آورد، اما پخش پادکست همچنان بومی نیست، با وجود اینکه ساعتهای سلولی قادر به پخش رسانه ها هستند. Birchler چهار نسخه اصلی بدون این ویژگی را یادآوری می کند و می گوید در این مرحله هر ویژگی پادکست قابل قبول خواهد بود، همگام سازی صوتی از برنامه اپل یا پخش محلی ساده از برنامه های شخص ثالث.

در کل مفهوم، یک درمان واقعی برای طرفداران اپل دیده می شود و ارزش بررسی آن را دارد.

 

 

 

فروشگاه پیکسل مرکز تخصصی تعمیرات آیفون با مجهزترین دستگاه های به روز دنیا

دیدگاه‌تان را بنویسید:

رفتن به نوارابزار